دوره پاکسازی صورت در تهران دکتر فاطمه حبشی

آمار مطالب

کل مطالب : 41
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 148
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 673
بازدید ماه : 7168
بازدید سال : 38854
بازدید کلی : 96594

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خبر و آدرس ponehmag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : pone
تاریخ : جمعه 3 شهريور 1402
نظرات

همه چیز در مورد پاکسازی صورت

پاکسازی پوست در منزل یکی از بزرگترین دغدغه های خانم هاست و معمولا توسط متخصصین کلینیک های پوست یا سالن های زیبایی انجام می شود.

پاکسازی پوست چیست؟

گرد و غبار موجود در هوا و اشعه های مضر خورشید برای مدت کوتاهی روی پوست شما باقی می ماند و این عوامل ژنتیکی، بیماری های داخلی و تغییرات هورمونی می توانند وضعیت پوست شما را تغییر دهند. حال تصور کنید که آلودگی هوا و رادیکال های آزاد موجود در هوا از طریق منافذ باز سطح پوست وارد پوست شما می شود و در مدت زمان کوتاهی این منافذ راهی برای رساندن اکسیژن به بدن ندارند و به تدریج پوست شما باز می شود، بیشتر باز می شود و در نهایت شما پوست نارنجی و لکه های تیره خواهد داشت. حال تنها راه حل برای رهایی از این آلودگی تمیز کردن و شستشوی منظم و روزانه صورت است. شما با پاکسازی داخل منافذ پوست خود را تمیز کرده و پوست خود را تمیز و عاری از هرگونه آلودگی خواهید کرد.

مراحل پاکسازی پوست

نظافت روزانه

نظافت هفتگی

نظافت ماهانه

همچنین بخوانید : 9 نکته برای جوان تر به نظر رسیدن

مراحل پاکسازی پوست در خانه

پاکسازی پوست در منزل یکی از مهم ترین دغدغه های خانم هاست که معمولا توسط متخصصین در کلینیک ها یا سالن های پوست انجام می شود. اما با گذشت زمان، متخصصان پوست به این نتیجه رسیده اند که تمیز کردن ماهانه توسط متخصصان کافی نیست و برای داشتن پوستی سالم و جدید، مهم است که یک بار در هفته ماسک صورت را با اسکراب های تمیز کننده عمیق انجام دهید تا نتیجه بهتری داشته باشید. برای تمیز کردن خانه مراحل زیر را دنبال کنید:

پس از 10 دقیقه دوش گرفتن یا بخور، پوست شما آماده تمیز کردن است.

وقتی سیگار می کشید، منافذ صورت خود را باز کرده اید و پوست خود را برای پاکسازی آماده کرده اید، در این صورت بهتر است از اسکراب لایه بردار عمیق استفاده کنید و پوست را تمیز کنید.

لایه بردارها به طور کلی دو نوع فیزیکی و شیمیایی هستند و باید با توجه به نوع پوست صورت خریداری شوند.لایه بردارهای فیزیکی نیاز به کشیدن انگشت روی صورت دارند و اسکراب های شیمیایی بعد از چند دقیقه نیازی به ماساژ و شستشو ندارند. .

بعد از لایه برداری به سراغ ماسک صورت و مراقبت از پوست می رویم، در این مرحله پوست شما نیاز به تغذیه و مواد مفید برای جلوگیری از لک، آکنه و چین و چروک دارد. ماسک صورت با توجه به نوع پوست، نیازها و شرایط شما تغییر می کند، بنابراین باید وضعیت پوست خود را بشناسید و از ماسک صورت برای مرطوب کردن و تغذیه پوست خود به صورت مناسب یا طبق تجویز متخصص پوست خود استفاده کنید.

در نهایت، می توانید از دو تکه یخ یا دو تکه یخ برای بازگرداندن منافذ باز با حرارت دادن معمولی استفاده کنید تا از جذب سموم بیشتر به پوست جلوگیری کنید.

فواید پاکسازی صورت

بهبود ساختار پوست و شادابی صورت

از ایجاد لکه، جوش سرسیاه و سر سفید جلوگیری کنید.

بهبود گردش خون در صورت.

تغذیه و مرطوب کننده پوست صورت.

از بین بردن تیرگی پوست.

کاهش آسیب پوست.

رطوبت پوست.

مراجعه به صفحه مقاله: آموزش پاکسازی صورت در تهران فاطمه حبشی



تعداد بازدید از این مطلب: 186
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود